Retour/Klachtenafhandeling

Recht van retour: 
Bij de aankoop van producten heeft u gedurende 14 dagen de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden. Deze bedenktermijn gaat in op de dag na ontvangst van het product. Indien u eerst binnen 14 dagen na ontvangst aan ons laat weten dat u van de aankoop af wenst te zien, heeft u vervolgens nog eens 14 dagen om de producten daadwerkelijk terug te sturen. U kunt uiteraard ook zonder voorafgaande mededeling de producten binnen 14 dagen na ontvangst terugsturen, als u daarbij maar een mededeling voegt (bijvoorbeeld door middel van ons retourformulier of het modelformulier) waaruit uw wens tot herroeping blijkt, gebruik van dat formulier is niet verplicht. Wij verzoeken u zorgvuldig met het product en de verpakking om te gaan. Indien u van het herroepingsrecht gebruik wenst te maken, raden wij wel aan om ons retourformulier gebruiken, hierop vindt u ook alle aanvullende informatie mbt het retourneren. We vragen u om, indien redelijkerwijs mogelijk, het product te retourneren in de originele en onbeschadigde verpakking. Bij eventuele schade of een ongefrankeerde zending, kunnen er kosten in rekening worden gebracht.
 
Retouradres:
KoperOnline Retouren
Crommelinbaan 3
2142 EX Cruquius 

Indien u gebruik maakt van het herroepingsrecht, komen de kosten van terugzending voor uw rekening. Indien u een bedrag betaald heeft, zal dit bedrag zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk 14 dagen na ontbinding terugbetaald worden. De betaalde bedragen worden terugbetaald op eenzelfde wijze waarop u heeft betaald aan de webwinkel. Graag het retourformulier invullen en meesturen met de goederen. U kunt het formulier hier downloaden.

Retourkosten
De verzendkosten voor het retourneren (binnen de bovenstaande retour regeling) zijn altijd voor uw eigen rekening. U kunt er namelijk ook voor kiezen om de goederen niet op te sturen maar zelf langs te brengen. Ook bij weigering van een zending of het niet afhalen bij een ophaalpunt worden retourkosten in rekening gebracht, deze kosten zullen we dan inhouden op het terug te betalen bedrag. Indien u aan ons verzendkosten heeft betaald bij uw bestelling en u stuurt de gehele bestelling retour, dan worden deze verzendkosten ook terug betaald. Hierdoor betalen we allebei een deel van de kosten, wij voor de heenzending en u voor de terugzending! We hebben hiervoor gekozen om het onnodig bestellen en retourneren van goederen te ontmoedigen, omdat dit een behoorlijke belasting is voor het milieu.
 
Garantie bepalingen:
U heeft wettelijk garantie op alle producten die u koopt in de webwinkels van KoperOnline. Dit betekent dan het product moet doen wat u als klant redelijkerwijs mag verwachten. Een product behoort geen gebreken te vertonen, die niet te verwachten zijn tijdens de verwachte levensduur bij normaal gebruik. Op alle producten zit minimaal 12 maandag (fabrieks)garantie, deze fabrieksgarantie doet niets af aan de wettelijke garantie. De garantie geldt niet voor slijtage die als normaal beschouwd kan worden of is ontstaan door ondeskundig gebruik dan wel opzet of grove nalatigheid van de klant of derden. Wilt u aanspraak maken op de garantie dan handelen wij dit voor u af. Mail of bel ons voor meer informatie.

Klachtenafhandeling:
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht of probleem heeft over één van onze producten of over onze dienstverlening. Wij willen u graag helpen bij het oplossen van uw om uw probleem of klacht, we willen u daarom vragen om deze per email bij ons te melden. Dit kan indien gewenst ook per post en/of telefonisch. Onze medewerkers zullen de klacht bekijken en proberen om naar volle tevredenheid uw klacht op te lossen. Na ontvangst van uw klacht ontvangt van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 2 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. 
Wij zijn aangesloten bij Thuiswinkelwaarborg, bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, die volledig wordt erkend door de consumentenbond, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag www.sgc.nl. Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform

Onze gegevens:
KoperOnline klantenservice
Crommelinbaan 3
2142 EX Cruquius 
Tel: +31(0)235736515 maandag t/m vrijdag 09:00-22:00












We willen graag cookies plaatsen, gaat u hiermee akkoord? Ja Nee Bekijk ons Privacy Statement voor meer informatie »